Dieta 1400 kcal letnia

Dieta 1400 kcal
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
1400
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Jajecznica z pomidorami i szczypiorkiem. Kefir
drugie śniadanie Sałatka z kalafiorem i fasolką, z razowym tostem
obiad Wołowina duszona z żurawiną, podawana z gotowaną marchewką
podwieczorek Truskawkowa galaretka z kawałkami banana i otrębami
kolacja Leczo warzywne

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Jadłospis skomponowany z myślą o kobietach planujących ciążę lub chcących powrócić do formy sprzed ciąży. Przygotowana z wykorzystaniem produktów typowych dla okresu późnego lata i wczesnej jesieni.

Dieta została stworzona zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami zdrowego żywienia. Została dobrze zbilansowana pod względem zapotrzebowania na energię, składniki mineralne (wapń, żelazo, kwas foliowy) i witaminy (szczególnie A i C) potrzebne do prawidłowego rozwoju dziecka i dobrego samopoczucia matki. Podczas komponowania jadłospisu zwrócono także uwagę na błonnik – nieocenioną pomoc w przypadku zaparć.

Dzięki różnorodnym i kolorowym daniom jadłospis nie sprawia uczucia monotonności, a podane sposoby przygotowania potraw sprawiają, że są one szybkie i proste do przyrządzenia. Każdy dzień składa się z 5 posiłków, które powinny być spożywane w odstępach 2-4 godzin.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Szuchnik, dietetyk

Dietetyk kliniczny. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.