Dieta 1600 kcal jesienna

Dieta 1600 kcal jesienna odchudzająca po porodzie
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
1600
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Grahamka z wędliną, sałatą i pomidorem. Kakao
drugie śniadanie Serek wiejski z otrębami i warzywami, z pieczywem chrupkim
obiad Dorsz na sposób grecki
podwieczorek Owoce
kolacja Razowa kanapka z wędliną i ogórkiem kiszonym

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta o wartości energetycznej 1600 kcal, przeznaczona dla kobiet, którą pragną zdrowego powrotu do sylwetki sprzed ciąży i nie karmiących piersią. Idealna do stosowania w sezonie jesiennym.

Autorka jadłospisu niemal każdego dnia proponuje sok świeżo wyciskany z pomarańczy, cytryny, jabłka, marchwi i buraka. Dzięki temu, dostarczana jest porcja niezbędnych witamin, składników mineralnych i antyoksydantów. Dodatkowo, do potraw zaleca stosowanie naturalnych przypraw. Często w diecie pojawiają się chude produkty mleczne.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

Katarzyna Szymala, dietetyk i psychodietetyk

Ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na kierunku dietetyka i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej studia podyplomowe na kierunku psychodietetyki. Zdobyła uprawnienia instruktora fitness. Swoją pracę opiera na wolnym wyborze pacjenta oraz indywidualnym, aczkolwiek stopniowym tempie wprowadzania zmian, które skutkują trwałą zmiana nawyków żywieniowych i w razie konieczności redukcją masy ciała bez efektu jo – jo. Według niej najważniejsze jest zdrowie i stabilny efekt. prowadzi szkolenia oraz warsztaty. Swoim spojrzeniem na zdrowy styl życia dzieli się na fanpage'u na Facebook: Psychodietetyka