Dieta 1600 kcal wiosenna

Dieta 1600 kcal wiosenna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
1600
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Kasza jaglana z makiem i rodzynkami
drugie śniadanie Jogurt naturalny z zarodkami pszennymi i suszonymi morelami
obiad Pieczona pierś z kurczaka ze słodką papryką z puree ziemniaczanym i surówką z kiszonki
podwieczorek Suszone śliwki i pestki dyni
kolacja Sardynki w pomidorach z razowymi kanapkami

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta skomponowana została z produktów łatwo dostępnych w okresie wiosennym. W jadłospisie wykorzystano świeże, sezonowe owoce lub ich mrożone zamienniki.

Autorka diety proponuje picie soków ze świeżych owoców, bogatych w łatwo przyswajalne witaminy. W proponowanych posiłkach uwzględniono zarodki pszenne oraz kiełki, będące źródłem wielu składników mineralnych. W niektórych daniach znajdują się wiosenne szparagi. Do każdego jadłospisu załączone zostają praktyczne wskazówki, ułatwiające przygotowanie dań lub robienie zakupów.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.