Dieta 1800 kcal jesienna

Dieta 1800 kcal jesienna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
1800
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Jogurt z bananem, nasionami i musli. Świeży sok owocowo-warzywny
drugie śniadanie Pieczywo razowe z polędwicą, warzywami i kiełkami brokułu
obiad Grillowana pierś z kurczaka, z kaszą gryczaną i gotowanym brokułem w sezamie
podwieczorek Zupa krem jarzynowy z ryżem
kolacja Sałatka z indykiem i granatem z sosem miodowo-musztardowym

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta 1800 kcal jesienna dla kobiet planujących ciążę lub walczących o bezpieczny, zdrowy powrót do figury sprzed ciąży. Łatwa w przygotowaniu, bardzo smaczna. Autorka diety stawia na produkty typowe dla sezonu jesiennego. W proponowanych posiłkach królują popularne, dostępne warzywa i owoce.

Jadłospis skomponowany jest w sposób, który pozostawia wolną rękę co do formy przygotowania niektórych dań, jednak dla ułatwienia oferowanych jest kilka pomysłów. Do śniadania niemal każdego dnia proponowany jest sok świeżo wyciskany z pomarańczy, cytryny, jabłka, marchwi i buraka. Często w diecie pojawiają się produkty mleczne.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

Katarzyna Szymala, dietetyk i psychodietetyk

Ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na kierunku dietetyka i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej studia podyplomowe na kierunku psychodietetyki. Zdobyła uprawnienia instruktora fitness. Swoją pracę opiera na wolnym wyborze pacjenta oraz indywidualnym, aczkolwiek stopniowym tempie wprowadzania zmian, które skutkują trwałą zmiana nawyków żywieniowych i w razie konieczności redukcją masy ciała bez efektu jo – jo. Według niej najważniejsze jest zdrowie i stabilny efekt. prowadzi szkolenia oraz warsztaty. Swoim spojrzeniem na zdrowy styl życia dzieli się na fanpage'u na Facebook: Psychodietetyka