Dieta 1800 kcal wiosenna

Dieta 1800 kcal
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
1800
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Zapiekany omlet z warzywami z bułką z ziarnami
drugie śniadanie Kanapka chleba razowego, z pieczonym filetem z indyka, rukolą, pomidorem i kiełkami
obiad Zupa jarzynowa i zapiekana cukinia z kaszą jaglaną i kurczakiem
podwieczorek Galaretka owocowa z bananem
kolacja Sałatka z tuńczyka i kukurydzy, posypana wiosennym szczypiorkiem

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta została podzielona na 5 posiłków, które powinny być spożyte co 2 do 4 godzin, aby zapewnić organizmowi regularność przyjmowania pokarmu i dać czas na przeprowadzenie wszystkich elementów skomplikowanego procesu jakim jest metabolizm. Różnorodne i kolorowe dania nie dają uczucia monotonności, a sposoby ich przygotowania są szybkie i proste.

Dieta opiera się na razowych produktach zbożowych (pieczywo, makaron), brązowym ryżu, grubych kaszach. Pełnowartościowe białko, niezbędne do prawidłowego rozwoju płodu, pochodzi z mięsa, produktów mlecznych, jaj oraz ryb, które dodatkowo są źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, korzystnie wpływających na rozwój mózgu i układu nerwowego dziecka. Inne wartościowe kwasy tłuszczowe pochodzą z olejów roślinnych: oleju rzepakowego oraz oliwy z oliwek. Dieta została dobrze zbilansowana pod względem zapotrzebowania na energię, składniki mineralne i witaminy potrzebne do prawidłowego rozwoju dziecka i dobrego samopoczucia matki.

Prezentowany jadłospis zawiera także odpowiednią ilość błonnika, prawdziwej „szczotki fizjologicznej” – składnika, który stanowi nieocenioną pomoc w przypadku zaparć.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Szuchnik, dietetyk

Dietetyk kliniczny. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.