Dieta 2000 kcal jesienna

Dieta 2000 kcal jesienna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2000
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Kasza jaglana z rodzynkami i pestkami dyni
drugie śniadanie Kanapka z razowego pieczywa z wędliną i papryką czerwoną
obiad Kurczak śródziemnomorski z pomidorem, bazylią i natką pietruszki
podwieczorek Pomarańcza
kolacja Zupa krem z dyni z pieczywem razowym

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta o wartości energetycznej 2000 kcal, skomponowana z produktów łatwo dostępnych jesienią. W jadłospisie króluje dynia – warzywo bogate w beta karoten, witaminy A, C i E oraz witaminy z grupy B.

Bogata w warzywa i owoce, a także w przyprawy, które działają rozgrzewająco np. imbir, cynamon. Autorka diety wykorzystała w niej również popularne kiełki soczewicy, zarodki pszenne, jagody goji i nasiona, ze względu na ich wysokie wartości odżywcze. Proponuje tworzenie świeżych soków i koktajli.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.