Dieta 2000 kcal wiosenna

Dieta 2000 kcal wiosenna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2000
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Kasza manna z kakao i dżemem truskawkowym
drugie śniadanie Koktajl pomarańczowo-szpinakowy
obiad Pieczona polędwica wieprzowa z rozmarynem, ryż i sałatka pekińska
podwieczorek Pistacje i suszone morele
kolacja Wiosenne kanapki razowe z awokado i pieczonym schabem

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta skomponowana została z produktów łatwo dostępnych w okresie wiosennym. W jadłospisie wykorzystano świeże, sezonowe owoce lub ich mrożone zamienniki.

Autorka diety proponuje picie soków ze świeżych owoców, bogatych w łatwo przyswajalne witaminy. W jadłospisie znajdują się takie produkty, jak jagody goji, czy komosa ryżowa. Oba produkty zaliczane są do tzw. superfoods. W niewielkiej ilości tych produktów znajduje się bardzo dużo cennych witamin i składników mineralnych. Warto dietę uzupełniać w takie produkty, w szczególności w ciąży i u kobiet karmiących, ponieważ w tym okresie występuje zwiększone zapotrzebowanie na większość składników odżywczych.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.