Dieta 2000 kcal wiosenno-letnia

Dieta 2800 kcal zimowa
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2000
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Jogurt z miodem i owocami, podawany z grahamką
drugie śniadanie Kanapka z pieczonym schabem, sałatą i pomidorem. Sok pomarańczowy
obiad Pierogi z gruszką
podwieczorek Migdałowa przekąska
kolacja Sałatka z tuńczyka, z dodatkiem jajka i kwaszonego ogórka

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Niniejsza dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Ze względu na dość niewielką kaloryczność poleca się wybierać produkty ze szczególną starannością – takie, które dostarczą energii, ale jednocześnie dużo witamin i składników mineralnych. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie wiosenno-letnim. 

Autor diety zaleca pamiętać o dodawaniu orzechów, nasion i pestek do proponowanych dań – są ważnym źródłem witamin z grupy B, magnezu, cynku, miedzi, nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika, który zwiększa uczucie sytości. W jadłospisie warto uwzględnić także warzywa i owoce – powinny znaleźć się w każdym posiłku. Nie należy rezygnować również z produktów zbożowych, takich jak pieczywo, makarony i kasze, gdyż są podstawowym źródłem wielu niezbędnych składników.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Kopała, dietetyk

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.