Dieta 2200 kcal jesienna

Dieta 2200 kcal jesienna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2200
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Płatki owsiane z mlekiem kokosowym, chia, jagodami goji
drugie śniadanie Pomarańcza, jogurt naturalny z pestkami dyni
obiad Pieczony dorsz w przyprawach i w porze, czosnkowa surówka z cukinią i kapustą pekińską, kasza gryczana
podwieczorek Pistacje i warzywa
kolacja Sałatka z makaronem, natką pietruszki, cebulą, papryką i pestkami dyni

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta o wartości energetycznej 2200 kcal, skomponowana z produktów łatwo dostępnych jesienią.  Łatwa w przygotowaniu, bardzo smaczna. W jadłospisie króluje dynia – warzywo bogate w beta karoten, witaminy A, C i E oraz witaminy z grupy B.

Bogata w warzywa i owoce, a także w przyprawy, które działają rozgrzewająco oraz walczą z mdłościami np. imbir, cynamon. Autorka diety wykorzystała w niej również popularne kiełki soczewicy, zarodki pszenne, jagody goji i nasiona, ze względu na ich wysokie wartości odżywcze. Proponuje tworzenie świeżych soków i koktajli. W jadłospisie występują również kiszonki, jako źródło bakterii probiotycznych, regulujących mikroflorę przewodu pokarmowego.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.