Dieta 2200 kcal zimowa

Dieta 2200 kcal zimowa
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2200
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Razowe kanapki z kiełkami soczewicy i szynką wołową. Sok pomarańczowy
drugie śniadanie Koktajl z pietruszki, banana i malin
obiad Indyk z sezamem i kaszą gryczaną, podawany z sałatką papryki, kukurydzy, buraków i pestek dyni
podwieczorek Mandarynka i garść pistacji
kolacja Ugotowane na twardo jajko ze świeżym koperkiem, pomidorem i chlebem razowym

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta skomponowana została z produktów łatwo dostępnych w okresie zimowym. W przepisach występują także cieszące się coraz większą popularnością kiełki, nasiona chia oraz komosa ryżowa (quinoa).

Poza sezonowymi warzywami i owocami, wykorzystano również te, które można zakupić w wersji mrożonej. W jadłospisie często znajduje się natka pietruszki, która zawiera dużo kwasu foliowego, witaminy C oraz żelaza. Występuje ona głównie w formie smacznych owocowych koktajli.

Rodzaj kiełków celowo nie został wyszczególniony, ponieważ warto wypróbować ich różne rodzaje. Przykładowo, kiełki z soczewicy są bogate w żelazo, ale jeśli w sklepie nie będzie takich, mogą być inne, które również będą ich źródłem.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.