Dieta 2400 kcal jesienna

Dieta 2400 kcal jesienna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2400
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Płatki owsiane z rodzynkami i jabłkiem
drugie śniadanie Koktajl dyniowy, pieczywo z wędliną
obiad Kurczak w słodkiej papryce, kasza gryczana z natką pietruszki, warzywa
podwieczorek Chleb chrupki z serkiem wiejskim i suszonymi morelami
kolacja Bułka z szynką i warzywa do pochrupania

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Autorka diety wykorzystuje w niej warzywa i owoce łatwo dostępne w sezonie jesiennym. W potrawach pojawiają się kurki i dynia hokkaido, jak również awokado i mango. Zalecane są również kiszona kapusta oraz ogórki, jako cenne źródło probiotyków.

Dieta w pełni dostarcza właściwą dawkę witamin i składników mineralnych dla osoby, której dzienne zapotrzebowanie na energię wynosi 2400 kcal. Jest odpowiednia zarówno dla kobiet ciężarnych, karmiących piersią, jak również marzących o powrocie do sylwetki sprzed ciąży. W jadłospisie jest wykorzystywana patelnia beztłuszczowa, dzięki której posiłki będą zdrowsze. Do tego typu patelni potrawy nie przywierają, można na nich przygotować nawet naleśniki bez tłuszczu.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.