Dieta 2600 kcal wiosenno-letnia

Dieta 2600 kcal
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2600
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Omlet na słodko z serem twarogowym i owocami
drugie śniadanie Rogal maślany i marchewki do chrupania
obiad Duszony stek wołowy z ziołami, ziemniakami i bukietem warzyw
podwieczorek Domowy kisiel wiśniowy i ciasteczka owsiane
kolacja Kanapki z pastą z sera żółtego, rzodkiewką i ogórkiem

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta została skomponowana  z produktów spożywczych łatwo dostępnych w sezonie letnim. Spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Przeznaczona jest dla kobiet planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie.

Autor diety zaleca pamiętać o dodawaniu orzechów, nasion i pestek do proponowanych dań – są ważnym źródłem witamin z grupy B, magnezu, cynku, miedzi, nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika, który zwiększa uczucie sytości. W jadłospisie warto uwzględnić także warzywa i owoce – powinny znaleźć się w każdym posiłku. Nie należy rezygnować również z produktów zbożowych, takich jak pieczywo, makarony i kasze, gdyż są podstawowym źródłem wielu niezbędnych składników.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Kopała, dietetyk

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.