Dieta 2600 kcal jesienna

Dieta 2600 kcal jesienna
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2600
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Omlety owsiane z kiwi i bananem
drugie śniadanie Razowe pieczywo z serkiem wiejskim, kiełkami i papryką
obiad Mięso mielone z fasolą czerwoną, suszone owoce
podwieczorek Pumpernikiel w towarzystwie śliwek
kolacja Szaszłyki i komosa ryżowa z brokułem i migdałami

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta zapewniająca pokrycie dziennego zapotrzebowania energii na poziomie 2600 kcal, pod względem doboru produktów odpowiednia dla sezonu jesiennego. Bogata w wielokolorowe warzywa i owoce, ciesząca kolorem i zapachem. Właściwa dla kobiet w ciąży, w okresie laktacji lub po porodzie.

W jadłospisie pojawiły się orzechy brazylijskie, które są najlepszym źródłem selenu w diecie, tak ważnego dla prawidłowego funkcjonowania tarczycy i układu odpornościowego. W składzie potraw znajdują się również dynia hokkaido, kurki czy kiszonki. Autorka diety proponuje skorzystanie z masła orzechowego. Wskazuje jednak, aby zwracać uwagę na skład masła – w produkcie powinno być jak najwięcej orzechów i jak najmniej dodatku tłuszczu, w szczególności oleju palmowego. Według niej, lepiej wybierać masło bez dodatku cukru i innych substancji dodatkowych.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.