Dieta 2600 kcal zimowo-wiosenna

beef-salad_l
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2600
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Maślanka z pomarańczą i musli. Kanapki z pieczywa razowego, z wędliną drobiową, sałatą, pomidorem i kiszonym ogórkiem
drugie śniadanie Sałatka z kurczakiem i winogronami podawana z grzanką oraz szklanką soku marchwiowo-brzoskwiniowego
obiad Pierś z kurczaka duszona w warzywach, na razowym makaronie. Surówka z odrobiną czosnku.
podwieczorek Delikatny jogurt z owocami
kolacja Kanapka z twarogiem i warzywami

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Poniższa dieta dla kobiety w ciąży to przede wszystkim dieta urozmaicona i zbilansowana, bogata w składniki niezbędne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dziecka oraz utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia matki. Dieta kobiety ciężarnej opiera się na produktach zbożowych z pełnego przemiału: razowym pieczywie, makaronach, brązowym ryżu, grubych kaszach. Pełnowartościowe białko, niezbędne do rozwoju płodu pochodzi z mięsa, produktów mlecznych, jaj oraz ryb, które dodatkowo są źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, korzystnie wpływających na rozwój mózgu i układu nerwowego dziecka. Inne wartościowe kwasy tłuszczowe pochodzą z olejów roślinnych: oleju rzepakowego oraz oliwy z oliwek. Idealna na okres zimowo-wiosenny.

Jadłospis jest różnorodny, ciekawy, a dzięki podanym sposobom przyrządzenia potraw, jest łatwy w przygotowaniu. Taka dieta to istna bomba witaminowo-energetyczna, która doda Ci sił i radości w oczekiwaniu na Twoje maleństwo!

Dzięki dużej zawartości różnorodnych warzyw, owoców oraz obecności świeżych soków, dieta bogata jest w witaminy i składniki mineralne, a zwłaszcza te szczególnie ważne w okresie ciąży: wapń, żelazo, kwas foliowy, witaminy A i C.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Szuchnik, dietetyk

Dietetyk kliniczny. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.