Dieta dla ciężarnej 2800 kcal letnio-jesienna

Dieta 2600 kcal zimowa
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2800
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Omlet ze szpinakiem, kakao
drugie śniadanie Sałatka z pomarańczy i pestek dyni, w towarzystwie pieczywa wieloziarnistego
obiad Filet z indyka w sosie pomidorowym, podawany z warzywami gotowanymi na parze i ziemniakami
podwieczorek Maślanka z musem owocowym i waflami ryżowymi
kolacja Kanapki z serem żółtym, kapustą pekińską i ogórkiem

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Przygotowana z wykorzystaniem produktów typowych dla okresu późnego lata i wczesnej jesieni.

Idealna zarówno dla kobiet planujących ciążę, spodziewających się dziecka oraz dla mam po porodzie. Przygotowana na bazie kolorowych warzyw i owoców, występujących typowo w okresie wczesnej jesieni. Cechą charakterystyczną dań proponowanych w jadłospisie, jest ich prostota i szybkość wykonania. Menu jest lekkostrawne, a przy tym bogate w składniki odżywcze i urozmaicone różnorodnymi dodatkami, które korzystnie wpłyną na organizm i nasze samopoczucie.

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Kopała, dietetyk

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.