Dieta 2800 kcal letnia

Dieta 2800 kcal letnia
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2800
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Jogurt naturalny z płatkami owianymi i malinami. Świeżo wyciskany sok
drugie śniadanie Grahamka z wędliną i warzywami
obiad Schab pieczony ze śliwką suszoną, podawany z mieszanką sałat i młodymi ziemniakami
podwieczorek Zupa krem jarzynowa z ryżem brązowym
kolacja Razowiec z wiosennym twarożkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Jadłospis skomponowany z produktów łatwo dostępnych w sezonie letnim. Autorka diety, niemal do każdego śniadania proponuje picie soku świeżo wyciśniętego z owoców lub warzyw.

Nieskomplikowana, a jednocześnie urozmaicona dieta, pełna warzyw i kasz, w wykorzystaniem razowego pieczywa, chudych wędlin i nabiału. Przedstawione potrawy są proste, a ich przygotowanie nie zajmuje dużo czasu. Proponowane sposoby obróbki termicznej to to pieczenie, duszenie, grillowanie i gotowanie.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

Katarzyna Szymala, dietetyk i psychodietetyk

Ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na kierunku dietetyka i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej studia podyplomowe na kierunku psychodietetyki. Zdobyła uprawnienia instruktora fitness. Swoją pracę opiera na wolnym wyborze pacjenta oraz indywidualnym, aczkolwiek stopniowym tempie wprowadzania zmian, które skutkują trwałą zmiana nawyków żywieniowych i w razie konieczności redukcją masy ciała bez efektu jo – jo. Według niej najważniejsze jest zdrowie i stabilny efekt. prowadzi szkolenia oraz warsztaty. Swoim spojrzeniem na zdrowy styl życia dzieli się na fanpage'u na Facebook: Psychodietetyka