Dieta 2800 kcal zimowa

Dieta 2800 kcal zimowa
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
2800
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Płatki owsiane z jagodami goji
drugie śniadanie Sałatka z melona, kiwi i grejpfruta
obiad Gulasz wołowy
podwieczorek Przekąska pomarańczowa
kolacja Sałatka z fasolą czerwoną, pomidorami i brokułami

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Dieta skomponowana została z produktów łatwo dostępnych w okresie zimowym. W posiłkach wykorzystano dodatek popularnych nasion chia, jagód goi oraz zarodków pszennych. Są one wyjątkowo bogate w witaminy i składniki mineralne, potrzebne w zwiększonych stężeniach zwłaszcza w okresie ciąży i karmienia piersią.

Autorka diety zaleca aby korzystać ze świeżych i dojrzałych warzyw, owoców. W niektórych posiłkach istnieje konieczność wykorzystania dobrej jakości mrożonek. Dzięki temu, straty w ilościach witamin w produktach zostały zminimalizowane.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Iwetta Majewska, dietetyk

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.