Dieta 3000 kcal zimowa

Dieta 3000 kcal zimowa
Uwaga!
Ta dieta może być nieodpowiednia dla Ciebie. Aby to sprawdzić określ swoje parametry wzrostowo wagowe
14
dni
3000
kcal/dzień

Przykładowy
jadłospis

Powrót do listy diet

śniadanie Omlet z warzywami, z razowymi kanapkami
drugie śniadanie Gruszka i serek homogenizowany
obiad Delikatny gulasz cielęcy z kaszą gryczaną i surówką ogórkową
podwieczorek Deser z kaszy jaglanej i banana
kolacja Sałatka z brokułów

Szczegółowy opis
diety

Masz pytania - napisz do nas


Prezentowana dieta opiera się na produktach zbożowych z pełnego przemiału: razowym pieczywie, makaronach, brązowym ryżu, grubych kaszach. Pełnowartościowe białko, niezbędne do rozwoju płodu pochodzi z mięsa, produktów mlecznych, jaj oraz ryb, które dodatkowo są źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, korzystnie wpływających na rozwój mózgu i układu nerwowego dziecka. Dzięki dużej zawartości różnorodnych warzyw, owoców oraz obecności świeżych soków, dieta bogata jest w witaminy i składniki mineralne.

Poniższa dieta spełnia wszystkie wymagania żywieniowe, jakie współczesna dietetyka stawia kobietom planującym ciążę, będącym w ciąży lub pragnących wrócić do formy po porodzie. To przede wszystkim dieta urozmaicona i zbilansowana, bogata w składniki niezbędne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dziecka oraz utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia matki.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

zamów dietę

zamów dietę
avatar

mgr Magdalena Szuchnik, dietetyk

Dietetyk kliniczny. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.