Diety

Wybierz dietę
dla Siebie

Masz pytania - napisz do nas

Dieta 1600 kcal jesienna odchudzająca po porodzie

Dieta 1600 kcal jesienna

Dieta o wartości energetycznej 1600 kcal, przeznaczona dla kobiet, którą pragną zdrowego powrotu do sylwetki sprzed ciąży i nie karmiących piersią. Idealna do stosowania w sezonie jesiennym.

14
dni
1600
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2600 kcal jesienna

Dieta 2600 kcal jesienna

Dieta zapewniająca pokrycie dziennego zapotrzebowania energii na poziomie 2600 kcal, pod względem doboru produktów odpowiednia dla sezonu jesiennego. Bogata w wielokolorowe warzywa i owoce, ciesząca kolorem i zapachem. Właściwa dla kobiet w ciąży, w okresie laktacji lub po porodzie.

14
dni
2600
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2400 kcal jesienna

Dieta 2400 kcal jesienna

Autorka diety wykorzystuje w niej warzywa i owoce łatwo dostępne w sezonie jesiennym. W potrawach pojawiają się kurki i dynia hokkaido, jak również awokado i mango. Zalecane są również kiszona kapusta oraz ogórki, jako cenne źródło probiotyków.

14
dni
2400
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2200 kcal jesienna

Dieta 2200 kcal jesienna

Dieta o wartości energetycznej 2200 kcal, skomponowana z produktów łatwo dostępnych jesienią.  Łatwa w przygotowaniu, bardzo smaczna. W jadłospisie króluje dynia – warzywo bogate w beta karoten, witaminy A, C i E oraz witaminy z grupy B.

14
dni
2200
kalorii
czytaj więcej
Dieta 1800 kcal jesienna

Dieta 1800 kcal jesienna

Dieta 1800 kcal jesienna dla kobiet planujących ciążę lub walczących o bezpieczny, zdrowy powrót do figury sprzed ciąży. Łatwa w przygotowaniu, bardzo smaczna. Autorka diety stawia na produkty typowe dla sezonu jesiennego. W proponowanych posiłkach królują popularne, dostępne warzywa i owoce.

14
dni
1800
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2000 kcal jesienna

Dieta 2000 kcal jesienna

Dieta o wartości energetycznej 2000 kcal, skomponowana z produktów łatwo dostępnych jesienią. W jadłospisie króluje dynia – warzywo bogate w beta karoten, witaminy A, C i E oraz witaminy z grupy B.

14
dni
2000
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2800 kcal letnia

Dieta 2800 kcal letnia

Jadłospis skomponowany z produktów łatwo dostępnych w sezonie letnim. Autorka diety, niemal do każdego śniadania proponuje picie soku świeżo wyciśniętego z owoców lub warzyw.

14
dni
2800
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2000 kcal letnia

Dieta 2000 kcal letnia

Niniejsza dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Poleca się wybierać produkty ze szczególną starannością – takie, które dostarczą energii, ale jednocześnie dużo witamin i składników mineralnych. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie

14
dni
2000
kalorii
czytaj więcej
3000 bezmleczna

Dieta 3000 kcal bezmleczna

To dieta o kaloryczności 3000 kcal, przewidziana dla kobiet w okresie karmienia piersią. Przeznaczona jest dla osób, u których konieczna jest eliminacja nabiału z diety.

14
dni
3000
kalorii
czytaj więcej
2400 bezmięsna z ograniczoną ilością mleka

2400 bezmięsna z ograniczoną ilością mleka

Dieta, z której wyeliminowano mięso oraz ograniczono produkty mleczne. Dzięki różnorodnym i kolorowym daniom jadłospis nie sprawia uczucia monotonności, a podane sposoby przygotowania potraw sprawiają, że są one szybkie i proste w przygotowaniu. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie

14
dni
2400
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2600 kcal zimowa

Dieta dla ciężarnej 2800 kcal letnio-jesienna

Dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Przygotowana z wykorzystaniem produktów typowych dla okresu późnego lata i wczesnej jesieni.

14
dni
2800
kalorii
czytaj więcej
Dieta 1400 kcal

Dieta 1400 kcal letnia

Jadłospis skomponowany z myślą o kobietach planujących ciążę lub chcących powrócić do formy sprzed ciąży. Przygotowana z wykorzystaniem produktów typowych dla okresu późnego lata i wczesnej jesieni.

14
dni
1400
kalorii
czytaj więcej
Dieta 3000 kcal zimowa

Dieta 1600 kcal letnia

Przedstawiona poniżej dieta jest przeznaczona dla o kobiet planujących ciążę, będących w ciąży lub pragnących powrócić do formy po urodzeniu dziecka. Ze względu na dobór produktów, doskonale nadaje się na letni sezon.

14
dni
1600
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2400 kcal

Dieta 2400 kcal

Dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie wiosenno-letnim. Dieta ta nie wymaga dodatkowej suplementacji, chyba że lekarz zaleci inaczej. W diecie wykorzystane zostały produkty sezonowe lub łatwo dostępne

14
dni
2400
kalorii
czytaj więcej
Dieta 2200 kcal

Dieta 2200 kcal

Dieta przygotowana z myślą o kobietach planujących ciążę, będących w ciąży lub pragnących powrócić do formy po urodzeniu dziecka. Została dobrze zbilansowana pod względem zapotrzebowania na energię, składniki mineralne i witaminy potrzebne do prawidłowego rozwoju dziecka i dobrego samopoczucia matki,

14
dni
2200
kalorii
czytaj więcej