2400 bezmięsna z ograniczoną ilością mleka
Dieta bezmięsna z ograniczoną ilością mleka

2400 bezmięsna z ograniczoną ilością mleka

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Omlet z warzywami.

Drugie śniadanie

Śliwki i biała herbata.

Obiad

Aromatyczna zupa z dyni z grzankami.

Podwieczorek

Gruszka z serkiem homogenizowanym, wanilią i cynamonem.

Kolacja

Sałatka z sałaty lodowej, sera feta, żurawiny i migdałów.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta, z której wyeliminowano mięso oraz ograniczono produkty mleczne. Dzięki różnorodnym i kolorowym daniom jadłospis nie sprawia uczucia monotonności, a podane sposoby przygotowania potraw sprawiają, że są one szybkie i proste w przygotowaniu. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie wczesnej jesieni. Dieta została podzielona na 5 posiłków, które powinny być spożyte w podobnych odstępach czasowych, aby zapewnić organizmowi regularność przyjmowania pokarmu i dać czas na przeprowadzenie wszystkich elementów skomplikowanego procesu, jakim jest metabolizm. W jadłospis wkomponowano słodkie podwieczorki, których przygotowanie nie wymaga użycia dużych ilości cukru.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Kopała

Dietetyk kliniczny

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.