Dieta 3000 kcal bezmleczna
Dieta Bezmleczna

Dieta 3000 kcal bezmleczna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Kasza jaglana z rodzynkami i bananem.

Drugie śniadanie

Kanapki z wędliną i rukolą.

Obiad

Makaron z soją i kapustą pekińską.

Podwieczorek

Kolorowe warzywa do chrupania.

Kolacja

Zupa z dyni, z prażonymi pestkami i grzankami z pieczywa wieloziarnistego.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

To dieta o kaloryczności 3000 kcal, przewidziana dla kobiet w okresie karmienia piersią. Przeznaczona jest dla osób, u których konieczna jest eliminacja nabiału z diety Jadłospis składa się z 5 posiłków, w tym 3 głównych oraz 2 przekąsek. Został skomponowany w taki sposób, aby przygotowanie posiłków nie sprawiało problemów oraz odbywało się dość szybko. Pełny kolorowych warzyw, owoców, orzechów i kasz. Aromatyczne dania na ciepło rozgrzewają i zachęcają do jedzenia.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Kopała

Dietetyk kliniczny

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.