Dieta 1400 kcal letnia
Dieta letnia

Dieta 1400 kcal letnia

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Jajecznica z pomidorami i szczypiorkiem. Kefir.

Drugie śniadanie

Sałatka z kalafiorem i fasolką, z razowym tostem.

Obiad

Wołowina duszona z żurawiną, podawana z gotowaną marchewką.

Podwieczorek

Truskawkowa galaretka z kawałkami banana i otrębami.

Kolacja

Leczo warzywne.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Jadłospis skomponowany z myślą o kobietach planujących ciążę lub chcących powrócić do formy sprzed ciąży. Przygotowana z wykorzystaniem produktów typowych dla okresu późnego lata i wczesnej jesieni. Dieta została stworzona zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami zdrowego żywienia. Została dobrze zbilansowana pod względem zapotrzebowania na energię, składniki mineralne (wapń, żelazo, kwas foliowy) i witaminy (szczególnie A i C) potrzebne do prawidłowego rozwoju dziecka i dobrego samopoczucia matki. Podczas komponowania jadłospisu zwrócono także uwagę na błonnik – nieocenioną pomoc w przypadku zaparć. Dzięki różnorodnym i kolorowym daniom jadłospis nie sprawia uczucia monotonności, a podane sposoby przygotowania potraw sprawiają, że są one szybkie i proste do przyrządzenia. Każdy dzień składa się z 5 posiłków, które powinny być spożywane w odstępach 2-4 godzin.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Szuchnik

Dietetyk kliniczny

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.