Dieta 2000 kcal wiosenno-letnia
Dieta wiosenno-letnia

Dieta 2000 kcal wiosenno-letnia

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Jogurt z miodem i owocami, podawany z grahamką.

Drugie śniadanie

Kanapka z pieczonym schabem, sałatą i pomidorem. Sok pomarańczowy.

Obiad

Pierogi z gruszką.

Podwieczorek

Migdałowa przekąska.

Kolacja

Sałatka z tuńczyka, z dodatkiem jajka i kwaszonego ogórka.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Niniejsza dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Ze względu na dość niewielką kaloryczność poleca się wybierać produkty ze szczególną starannością – takie, które dostarczą energii, ale jednocześnie dużo witamin i składników mineralnych. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie wiosenno-letnim. Autor diety zaleca pamiętać o dodawaniu orzechów, nasion i pestek do proponowanych dań – są ważnym źródłem witamin z grupy B, magnezu, cynku, miedzi, nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika, który zwiększa uczucie sytości. W jadłospisie warto uwzględnić także warzywa i owoce – powinny znaleźć się w każdym posiłku. Nie należy rezygnować również z produktów zbożowych, takich jak pieczywo, makarony i kasze, gdyż są podstawowym źródłem wielu niezbędnych składników.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Kopała

Dietetyk kliniczny

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.