Dieta 2000 kcal jesienna
Dieta jesienna

Dieta 2000 kcal jesienna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Kasza jaglana z rodzynkami i pestkami dyni

Drugie śniadanie

Kanapka z razowego pieczywa z wędliną i papryką czerwoną

Obiad

Kurczak śródziemnomorski z pomidorem, bazylią i natką pietruszki

Podwieczorek

Pomarańcza

Kolacja

Zupa krem z dyni z pieczywem razowym

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta o wartości energetycznej 2000 kcal, skomponowana z produktów łatwo dostępnych jesienią. W jadłospisie króluje dynia - warzywo bogate w beta karoten, witaminy A, C i E oraz witaminy z grupy B.

Bogata w warzywa i owoce, a także w przyprawy, które działają rozgrzewająco np. imbir, cynamon. Autorka diety wykorzystała w niej również popularne kiełki soczewicy, zarodki pszenne, jagody goji i nasiona, ze względu na ich wysokie wartości odżywcze. Proponuje tworzenie świeżych soków i koktajli.

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Iwetta Majewska

Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.