Dieta 2000 kcal letnia
Dieta letnia

Dieta 2000 kcal letnia

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Płatki owsiane z rodzynkami i borówką amerykańską.

Drugie śniadanie

Koktajl z nektarynki i młodego jęczmienia.

Obiad

Grillowane mięso z piersi kurczaka z tymiankiem i sokiem z cytryny, przy kaszy gryczanej i surówce.

Podwieczorek

Pestki dyni i herbata z pokrzywy.

Kolacja

Kanapki z chleba razowego z wędliną. Kalarepa.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Niniejsza dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Poleca się wybierać produkty ze szczególną starannością – takie, które dostarczą energii, ale jednocześnie dużo witamin i składników mineralnych. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie letnim. W jadłospisie znalazł się młody jęczmień, który swoją popularność zawdzięcza wartościom odżywczym, jakie posiada. Zawiera w sobie między innymi wit. C, wit. E, beta-karoten, wit. z grupy B, magnez, żelazo. Młody jęczmień w proszku (a nie w formie suplementu np. w tabletkach) jest dozwolony dla kobiet w ciąży i karmiących. Ceny młodego jęczmienia są bardzo zróżnicowane – najbardziej zdrowy jęczmień uzyskany ze sproszkowanego soku z młodego jęczmienia, ale jest on też droższy. Jęczmień uzyskany ze sproszkowanych młodych liści będzie kilka razy tańszy i będzie miał mniej właściwości odżywczych. Młody jęczmień nie jest niezbędnym składnikiem diety, ale z pewnością warto zapoznać się z tym produktem.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Iwetta Majewska

Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.