Dieta 2200 kcal jesienna
Dieta jesienna

Dieta 2200 kcal jesienna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Płatki owsiane z mlekiem kokosowym, chia, jagodami goji

Drugie śniadanie

Pomarańcza, jogurt naturalny z pestkami dyni

Obiad

Pieczony dorsz w przyprawach i w porze, czosnkowa surówka z cukinią i kapustą pekińską, kasza gryczana

Podwieczorek

Pistacje i warzywa

Kolacja

Sałatka z makaronem, natką pietruszki, cebulą, papryką i pestkami dyni

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta o wartości energetycznej 2200 kcal, skomponowana z produktów łatwo dostępnych jesienią.  Łatwa w przygotowaniu, bardzo smaczna. W jadłospisie króluje dynia - warzywo bogate w beta karoten, witaminy A, C i E oraz witaminy z grupy B.

Bogata w warzywa i owoce, a także w przyprawy, które działają rozgrzewająco oraz walczą z mdłościami np. imbir, cynamon. Autorka diety wykorzystała w niej również popularne kiełki soczewicy, zarodki pszenne, jagody goji i nasiona, ze względu na ich wysokie wartości odżywcze. Proponuje tworzenie świeżych soków i koktajli. W jadłospisie występują również kiszonki, jako źródło bakterii probiotycznych, regulujących mikroflorę przewodu pokarmowego.

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Iwetta Majewska

Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.