Dieta 2200 kcal zimowa
Dieta zimowa

Dieta 2200 kcal zimowa

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Razowe kanapki z kiełkami soczewicy i szynką wołową. Sok pomarańczowy

Drugie śniadanie

Koktajl z pietruszki, banana i malin

Obiad

Indyk z sezamem i kaszą gryczaną, podawany z sałatką papryki, kukurydzy, buraków i pestek dyni

Podwieczorek

Mandarynka i garść pistacji

Kolacja

Ugotowane na twardo jajko ze świeżym koperkiem, pomidorem i chlebem razowym

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta skomponowana została z produktów łatwo dostępnych w okresie zimowym. W przepisach występują także cieszące się coraz większą popularnością kiełki, nasiona chia oraz komosa ryżowa (quinoa).

Poza sezonowymi warzywami i owocami, wykorzystano również te, które można zakupić w wersji mrożonej. W jadłospisie często znajduje się natka pietruszki, która zawiera dużo kwasu foliowego, witaminy C oraz żelaza. Występuje ona głównie w formie smacznych owocowych koktajli.

Rodzaj kiełków celowo nie został wyszczególniony, ponieważ warto wypróbować ich różne rodzaje. Przykładowo, kiełki z soczewicy są bogate w żelazo, ale jeśli w sklepie nie będzie takich, mogą być inne, które również będą ich źródłem.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Iwetta Majewska

Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.