Dieta 2400 kcal
Dieta wiosenno-letnia

Dieta 2400 kcal

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Kanapki z mięsem wieprzowym, kapustą pekińską i ogórkiem. Sok grejpfrutowy.

Drugie śniadanie

Koktajl maślankowo-gruszkowy z siemieniem lnianym.

Obiad

Delikatny filet z indyka z marchwiowo-brzoskwiniową surówką i ziemniakami.

Podwieczorek

Kasza jaglana na mleku z bananem, suszoną żurawiną i orzechami laskowymi.

Kolacja

Zapiekanka z makaronem razowym, sezamem i warzywami.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. W diecie wykorzystane zostały produkty łatwo dostępne w sezonie wiosenno-letnim. Dieta ta nie wymaga dodatkowej suplementacji, chyba że lekarz zaleci inaczej. W diecie wykorzystane zostały produkty sezonowe lub łatwo dostępne produkty importowane, charakterystyczne dla jadłospisu w okresie zimowym lub wczesnowiosennym. W jadłospisie uwzględniono zwiększoną podaż orzechów, nasion i pestek do proponowanych dań – są ważnym źródłem witamin z grupy B, magnezu, cynku, miedzi, nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika, który zwiększa uczucie sytości. Warzywa i owoce znajdują się w każdym posiłku. Nie rezygnuje również z produktów zbożowych, takich jak pieczywo, makarony i kasze, gdyż dostarczają niezbędnej energii, witamin i składników mineralnych.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Kopała

Dietetyk kliniczny

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.