Dieta 2400 kcal jesienna
Dieta jesienna

Dieta 2400 kcal jesienna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Płatki owsiane z rodzynkami i jabłkiem

Drugie śniadanie

Koktajl dyniowy, pieczywo z wędliną

Obiad

Kurczak w słodkiej papryce, kasza gryczana z natką pietruszki, warzywa

Podwieczorek

Chleb chrupki z serkiem wiejskim i suszonymi morelami

Kolacja

Bułka z szynką i warzywa do pochrupania

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Autorka diety wykorzystuje w niej warzywa i owoce łatwo dostępne w sezonie jesiennym. W potrawach pojawiają się kurki i dynia hokkaido, jak również awokado i mango. Zalecane są również kiszona kapusta oraz ogórki, jako cenne źródło probiotyków.

Dieta w pełni dostarcza właściwą dawkę witamin i składników mineralnych dla osoby, której dzienne zapotrzebowanie na energię wynosi 2400 kcal. Jest odpowiednia zarówno dla kobiet ciężarnych, karmiących piersią, jak również marzących o powrocie do sylwetki sprzed ciąży. W jadłospisie jest wykorzystywana patelnia beztłuszczowa, dzięki której posiłki będą zdrowsze. Do tego typu patelni potrawy nie przywierają, można na nich przygotować nawet naleśniki bez tłuszczu.

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Iwetta Majewska

Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.