Dieta 2400 kcal wiosenna
Dieta wiosenna

Dieta 2400 kcal wiosenna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Kanapki z twarożkiem i szczypiorkiem.

Drugie śniadanie

Roladki z szynki.

Obiad

Zupa krem z soczewicą. Polędwicza ze szpinakiem, przy kaszy gryczanej.

Podwieczorek

Galaretka owocowa i jogurt naturalny.

Kolacja

Szpinakowe placki w pikantnym sosie.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta spełnia wszystkie wymagania żywieniowe, jakie współczesna dietetyka stawia kobietom planującym ciążę, będącym w ciąży lub pragnących wrócić do formy po porodzie. To przede wszystkim dieta urozmaicona i zbilansowana, bogata w składniki  niezbędne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dziecka oraz utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia matki. Prezentowany jadłospis opiera się na produktach zbożowych z pełnego przemiału: razowym pieczywie, makaronach, brązowym ryżu, grubych kaszach. Pełnowartościowe białko, niezbędne do rozwoju płodu pochodzi z mięsa, produktów mlecznych, jaj oraz ryb, które dodatkowo są źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, korzystnie wpływających na rozwój mózgu i układu nerwowego dziecka. Inne wartościowe kwasy tłuszczowe pochodzą z olejów roślinnych: oleju rzepakowego oraz oliwy z oliwek. Dzięki dużej zawartości różnorodnych warzyw, owoców oraz obecności świeżych soków, dieta bogata jest w witaminy i składniki mineralne, a zwłaszcza te szczególnie ważne w okresie ciąży.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Szuchnik

Dietetyk kliniczny

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.