Dieta 2600 kcal zimowo-wiosenna
Dieta zimowo-wiosenna

Dieta 2600 kcal zimowo-wiosenna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Maślanka z pomarańczą i musli. Kanapki z pieczywa razowego, z wędliną drobiową, sałatą, pomidorem i kiszonym ogórkiem

Drugie śniadanie

Sałatka z kurczakiem i winogronami podawana z grzanką oraz szklanką soku marchwiowo-brzoskwiniowego

Obiad

Pierś z kurczaka duszona w warzywach, na razowym makaronie. Surówka z odrobiną czosnku.

Podwieczorek

Delikatny jogurt z owocami

Kolacja

Kanapka z twarogiem i warzywami

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Poniższa dieta dla kobiety w ciąży to przede wszystkim dieta urozmaicona i zbilansowana, bogata w składniki niezbędne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dziecka oraz utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia matki. Dieta kobiety ciężarnej opiera się na produktach zbożowych z pełnego przemiału: razowym pieczywie, makaronach, brązowym ryżu, grubych kaszach. Pełnowartościowe białko, niezbędne do rozwoju płodu pochodzi z mięsa, produktów mlecznych, jaj oraz ryb, które dodatkowo są źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, korzystnie wpływających na rozwój mózgu i układu nerwowego dziecka. Inne wartościowe kwasy tłuszczowe pochodzą z olejów roślinnych: oleju rzepakowego oraz oliwy z oliwek. Idealna na okres zimowo-wiosenny.

Jadłospis jest różnorodny, ciekawy, a dzięki podanym sposobom przyrządzenia potraw, jest łatwy w przygotowaniu. Taka dieta to istna bomba witaminowo-energetyczna, która doda Ci sił i radości w oczekiwaniu na Twoje maleństwo!

Dzięki dużej zawartości różnorodnych warzyw, owoców oraz obecności świeżych soków, dieta bogata jest w witaminy i składniki mineralne, a zwłaszcza te szczególnie ważne w okresie ciąży: wapń, żelazo, kwas foliowy, witaminy A i C.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Szuchnik

Dietetyk kliniczny

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadziła edukację żywieniową pacjentów warszawskich szpitali. Biegle włada językiem angielskim, także w zakresie dietetyki. Aktualnie współpracuje z portalem kobietapisze.pl oraz zdobywa doświadczenie pracując jako dietetyk na siłowni. Do zakresu jej zainteresowań należą szczególnie edukacja związana ze zdrowym odżywianiem, diety redukcyjne oraz diety dla kobiet planujących ciążę i będących w ciąży.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.