Dieta 2600 kcal jesienna
Dieta jesienna

Dieta 2600 kcal jesienna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Omlety owsiane z kiwi i bananem

Drugie śniadanie

Razowe pieczywo z serkiem wiejskim, kiełkami i papryką

Obiad

Mięso mielone z fasolą czerwoną, suszone owoce

Podwieczorek

Pumpernikiel w towarzystwie śliwek

Kolacja

Szaszłyki i komosa ryżowa z brokułem i migdałami

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta zapewniająca pokrycie dziennego zapotrzebowania energii na poziomie 2600 kcal, pod względem doboru produktów odpowiednia dla sezonu jesiennego. Bogata w wielokolorowe warzywa i owoce, ciesząca kolorem i zapachem. Właściwa dla kobiet w ciąży, w okresie laktacji lub po porodzie.

W jadłospisie pojawiły się orzechy brazylijskie, które są najlepszym źródłem selenu w diecie, tak ważnego dla prawidłowego funkcjonowania tarczycy i układu odpornościowego. W składzie potraw znajdują się również dynia hokkaido, kurki czy kiszonki. Autorka diety proponuje skorzystanie z masła orzechowego. Wskazuje jednak, aby zwracać uwagę na skład masła - w produkcie powinno być jak najwięcej orzechów i jak najmniej dodatku tłuszczu, w szczególności oleju palmowego. Według niej, lepiej wybierać masło bez dodatku cukru i innych substancji dodatkowych.

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Iwetta Majewska

Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie pracuje w przychodni medycznej. Koordynowała i tworzyła materiały z zakresu żywienia kobiet w ciąży, karmiących i dzieci do 3 roku życia. Do życia podchodzi z pasją, jest także fotografem. Wolne chwile uwielbia spędzać aktywnie, np. jeżdżąc na rowerze.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.