Dieta 2800 kcal zimowo-wiosenna
Dieta zimowo-wiosenna

Dieta 2800 kcal zimowo-wiosenna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Owsianka z orzechami laskowymi, suszoną morelą i imbirem. Banan wraz z szklanką soku pomarańczowego.

Drugie śniadanie

Kanapki z mięsem z indyka, zieloną sałatą i pomidorem.

Obiad

Zapiekanka makaronowa z szpinakiem i trzema rodzajami sera.

Podwieczorek

Orzeźwiający koktajl mleczno- gruszkowy.

Kolacja

Sałatka z jarmużu i warzyw, podawana z bułką graham i zieloną herbatą.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta przeznaczona jest dla kobiet w ciąży i spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze, w tym witaminy i składniki mineralne. Dieta ta nie wymaga dodatkowej suplementacji, chyba że lekarz zaleci inaczej. W diecie wykorzystane zostały produkty sezonowe lub łatwo dostępne produkty importowane, charakterystyczne dla jadłospisu w okresie zimowym lub wczesnowiosennym.

W jadłospisie szczególny nacisk kładziony jest na spożywanie orzechów, nasion i pestek (ważnym źródle witamin z grupy B, magnezu, cynku, miedzi i nienasyconych kwasów tłuszczowych), zielonych warzyw (źródło witamin E i K oraz kwasu foliowego), ryb (jedynym źródle kwasów tłuszczowych EPA i DHA) oraz czerwonego mięsa i jaj jako źródłach najlepiej przyswajalnego żelaza. Jeżeli do tej pory orzechy, nasiona, pestki, warzywa, owoce i produkty zbożowe z pełnego przemiału spożywane były w mniejszych ilościach, zaleca się aby ich ilość zwiększać w diecie stopniowo, jednocześnie zwiększając ilość wypijanych płynów.

Specjalna cena: 50zł za jadłospis na 14 dni

Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Kopała

Dietetyk kliniczny

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.