Dieta dla ciężarnej 2800 kcal letnio-jesienna
Dieta jesienna

Dieta dla ciężarnej 2800 kcal letnio-jesienna

Dodaj do koszyka

Sprawdź z jakich posiłków składa się dieta

Przykładowy dzień

Zbilansowane posiłki dostarczające niezbędnych składników na każdy dzień.

Śniadanie

Omlet ze szpinakiem, kakao.

Drugie śniadanie

Sałatka z pomarańczy i pestek dyni, w towarzystwie pieczywa wieloziarnistego.

Obiad

Filet z indyka w sosie pomidorowym, podawany z warzywami gotowanymi na parze i ziemniakami.

Podwieczorek

Maślanka z musem owocowym i waflami ryżowymi.

Kolacja

Kanapki z serem żółtym, kapustą pekińską i ogórkiem.

Sen

Prawidłowy sen to podstawa zdrowego trybu życia. Wysypiaj się min 7 godzin dziennie a poprawisz efekty diety oraz swoje samopoczucie.

Dieta spełnia zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze i nie wymaga suplementacji. Przygotowana z wykorzystaniem produktów typowych dla okresu późnego lata i wczesnej jesieni. Idealna zarówno dla kobiet planujących ciążę, spodziewających się dziecka oraz dla mam po porodzie. Przygotowana na bazie kolorowych warzyw i owoców, występujących typowo w okresie wczesnej jesieni. Cechą charakterystyczną dań proponowanych w jadłospisie, jest ich prostota i szybkość wykonania. Menu jest lekkostrawne, a przy tym bogate w składniki odżywcze i urozmaicone różnorodnymi dodatkami, które korzystnie wpłyną na organizm i nasze samopoczucie.
Dietetyk kliniczny - diety dla kobiet w ciąży

mgr Magdalena Kopała

Dietetyk kliniczny

Ukończyła dietetykę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i pedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów trenersko-coachingowych. Na co dzień pracuje w przedszkolu dla dzieci wymagających żywienia specjalistycznego. Prowadzi również zajęcia na kursach zawodowych dla dietetyków, opiekunów osób starszych, opiekunów dziecięcych i pracowników gastronomii.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowych dietach i promocjach na naszej stronie.

Dbamy o Twoje dane. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Mamanadiecie.pl

Diety dla kobiet świadomie planujących ciążę, będących w ciąży lub po porodzie. Jadłospisy przygotowane przez dietetyków uwzględniają potrzeby matki i dziecka.

Znajdź nas na Facebook

© 2020 mamanadiecie.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone.